onsdag 24 juni 2009

Seg dag

Idag har jag jobbat på hotellet och det va inte kul, har inte mått så bra när jag vaknat i tre dagar nu, känt mig helt slut och matt i kroppen fast att jag just sovit en hel natt. I förrgår och igår kunde jag ju ligga kvar till jag var ok men det gick ju inte idag, det plus värmen gjorde att det va allt annat än kul att jobba idag. Det va ganska tyst i korridoren idag fast att jag inte jobbade ensam, tjejen jag jobbade med kände också av värmen så vi bara gick där och pratade knappt med varandra fram till lunch, sen blev det väl något bättre, så vi kanske behövde äta också. Gillar inte att må sådär och känna mig svimfärdig utan att veta varför, jag hade sovit, ätit en ordentlig frukost, druckit mycket mer än vanligt och haft fönster öppet så mycket det gick. Sen att det va tredje dagen på rad känns inte så bra. Hoppas jag mår bättre imorgon, ska åka till Göteborg då, pappa behövde ha någon som kör dit lite grejer så jag får köra hans bil, kommer va ovant, jag är van att köra en gammal opel och nu ska jag köra en nästan ny volvo som jag bara kört ett par gånger förut. Har som tur är blivit lovad gps:en också, tror alla som känner mig vet att jag inte har något lokalsinne och att det är ett mindre under att jag faktiskt alltid kommer fram. Jag lyckas tom att inte veta vilket håll jag kom ifrån när jag kört av en väg, tror två passagerare minns mc donalds i Alingsås ;) Kanske blir en tur in dit imorgon, måste ju äta någonstans och jag kan ju alltid ta några sugrör :)

4 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

När drar du till Götet då? Ska oxå dit imorrn men det blir efter jobbet. Antar du åker tidigare på dagen. :)

(glömde klicka i att jag ville ha svaret till mailen:))

Therese sa...

Jag var där igår.

Anonym sa...

Jahaja, jag var en hel dag sen alltså:)