torsdag 7 maj 2009

Snart sommar...

Jag är verkligen trött nu men dagarna går väldigt fort... Jag har redan jobbat på Ekehagen i en månad nu. Var tog den vägen? Vet inte hur många gånger varje dag jag önskar att jag kunde bromsa tiden en aning. Har tänkt på det ännu mer de senaste dagarna, det är ett år sedan jag spenderade några underbara veckor på Gotland nu. Folk är väldigt pigga på att säga att man inte får ångra något men jag ångrar verkligen av hela mitt hjärta att jag inte gjort det jag egentligen velat göra utan istället gjort det som låter bra. Sen brukar folk säga att "du är ju så ung, du har hela livet på dig" men jag känner inte för att vela hela livet.
Men nu ska jag försöka att inte tänka på det utan tänka på att jag ska försöka ha kul imorgon kväll, vet inte exakt vad jag ska ha på mig än men... Synd att jag jobbar i helgen bara, skulle va kul att kunna festa utan att tänka på att jag ska börja jobba klockan sju morgonen efter. Har köpt ett par accesoarer idag, ett par nät stay-ups, en piska och "lack"handskar med snörning.

1 kommentar:

Anonym sa...

Niiiiice! :) Du kommer bli urhäftig!