söndag 3 maj 2009

Shopping i Göteborg

Idag låg jag kvar länge i sängen, gick inte upp förrän halv tio :) Tyvärr var jag vaken mycket inatt pga förkylningen men har hela dagen på mig att vila så.
Jag hittade en hel del fint i Göteborg igår, va bara där några timmar men kunde gått mycket längre. Är jätteglad att jag fick tips om en affär som heter Indigo, dom hade hur mycket fint som helst, dit ska jag gå igen. Igår blev det ett par kinaskor där, jättefina :) Men det var konstiga storlekar, jag fick köpa 34... Har 36 i vanliga fall men här klev jag tom ur 35:orna. Det blev även ett par shorts på hm och kläder till kinky på fredag. Köpte ett par grejer så får se vilket det blir :) Köpte bland annat en dräkt men hade bråttom så såg den aldrig mer än på bild och den såg tyvärr inte riktigt ut som jag trodde så funderar på om jag ska sy om den eller om det kommer se konstigt ut...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ajdå, var den för stor?

Therese sa...

Bara lite men den sitter uppe så det är inga problem men jag trodde att det i "sammetstyg" var en lång grej liknande en cape men den är tvådelad så det är en typ bolero och sen sitter det en lång tygbit längst ner på klänningen, om du förstår hur jag menar

Anonym sa...

Aha, vad wierd. Det var jag helt säker på att det var.

Therese sa...

Mm, jag med, men jag funderade på att ta loss den från klänningen och sy fast den på boleron men då kommer den inte gå ända till golvet utan sluta mitt på vaden, tror du det skulle se konstigt ut?

Anonym sa...

Ne, jag tror faktiskt det kommer se coolare ut att den sitter ihop med boleron. Att den slutar på vaden tycker inte jag gör något.