lördag 23 maj 2009

Om jag har betalat vill jag bestämma

Jag har idag lagt ut en annons på Sveriges största annonsplats, jag hade lagt den under en kategori men när den publicerades låg den under en annan. Jag skrev till sidan ifråga och frågade varför och fick följande svar:

Vi förbehåller och rätten att
bestämma var annonserna hör hemma.

Avsikten är att upprätthålla en
tydlig ordning, och hög kvalitet, på
annonserna och dess sortering på sajten

Grejen är att det handlar om ett presentkort i en butik med tapeter och färg, jag ville ha den under kategorin heminredning men de har placerat den under biljetter och resor. Under den kategorin går man in om man ska resa, inte måla om. Hatar att inte kunna påverka... Nu kanske jag inte får det sålt bara för det. Jag har ju faktiskt betalat för att använda deras sajt borde jag inte åtminstone bli tillfrågad då? Ska faktiskt lusläsa deras villkor nu. Sen att dom inte kan varken stava eller svensk grammatik stör mig bara ännu mer.

Inga kommentarer: