söndag 24 maj 2009

Mobilt bredband

Jag har nu lyckats vara ledig i fyra dagar utan att göra något av det jag hade behövt göra, jag har inte ens tvättat... Nu ska jag jobba minst 11 dagar i rad så nu blir det inte heller mycket gjort, det känns faktiskt ganska tungt att veta att man har det framför sig men tiden kommer säkert gå lika fort som vanligt.

Brorsan har precis varit här en stund och vi har pratat mobilt bredband, om jag kommer in på någon högskola ska jag nämligen köpa en ny bärbar dator och skaffa mobilt bredband eftersom jag vill slippa trassla med abonnemang om det blir så att jag måste flytta ett par gånger. Har funderat på vem som har det bästa mobila bredbandet, det känns som telia har en bra täckning men är det någon av er som har erfarenhet av mobilt bredband och kan rekomendera något?

1 kommentar:

Jennika sa...

Jag har 3:s mobila bredband och det funkar jätte bra tycker jag.. Nu är jag ju iofs mest i stan och vet inte riktgit hur bra d funkar på landet..