tisdag 16 december 2008

Nästan bara en vecka kvar

Väldigt vad jag har blivit dålig på att uppdatera här, har visserligen väldigt mycket att göra just nu men iaf. Jag jobbar en del i Skara nu, inte många timmar men det tar ju tid att åka också eftersom jag åker buss, dessutom har jag en del pluggande kvar, närmare bestämt en rapport på minst tio sidor. Började precis på den och den ska vara färdig på söndag men jag satsar på att ha den färdig på fredag.

Känner att min träning går väldigt mycket upp och ner, vissa veckor tränar jag tre gånger och vissa en gång. Tränade igår och tränade då betydligt tuffare än tidigare men jag känner ändå att jag har mer att ge, har fortfarande inte testat löpbanden så det funderar jag på, tycker det fungerar väldigt bra med crosstrainer så det har blivit det. Går minst 30 min på den innan styrketräningen, gick upp en nivå igår och gjorde dubbelt så många repetitioner på styrkan :) Känner bara att jag skulle behöva bli andfådd för andningen skulle för den är helt kass just nu.

Har inte fixat många julklappar alls än, hade hittat en sak jag så gärna ville köpa till Mikael men den är slut överallt :( Har faktiskt tänkt tanken att åka till Göteborg och kolla, inte bara för den saken utan för att det skulle va kul också men jag vet inte riktigt när jag skulle hinna det, är upptagen i helgen och jobbar resten av veckan, har typ fredag em och måndag isf men det blir nog stressigt :(

Inga kommentarer: