måndag 1 december 2008

Jul snart

Första december redan, tycker fortfarande det va sommar nyss... Det är ett halvår sen jag va på Gotland redan, saknar det, mådde så bra där... Känner att jag måste göra något av mitt liv snart, vill inte fastna i det som är nu, vill göra något kul eller något som iaf känns lite mer värt än det här.

Har haft mycket att göra det senaste och det kommer nog fortsätta så fram till jul, sen vet jag inte. Ska troligtvis inte jobba något alls i december men nu måste jag komma ikapp med allt annat istället.

Har tränat idag, va dåligt med träning den veckan som var, blir ju lite som träning på jobbet men det är iaf inte samma sak. Men idag va jag på gymmet iaf, har redan märkt att jag blivit starkare vilket är underbart, jag får inte lika ont i ryggen efter jobbet längre :) Tränar ju konditionen lite också så jag hoppas den är ok till våren, mitt första mål är att klara en mil på mindre än en timma och det borde ju inte va så svårt om jag kan klara det på 1.10 när jag är otränad. Men en timma iaf, är det bättre är det en bonus. Det går ju faktiskt att jogga ute nu när det är så milt men jag har faktiskt inte gjort det, kanske skulle försöka om det inte regnar som fan någon dag.

Inga kommentarer: