tisdag 2 december 2008

Letat julklappar

Idag var det hemskt segt att ta sig upp ur sängen, hade tänkt gå och tvätta men orkade inte det heller så nu får jag göra det imorgon istället. Men jag fixade nyttig mat och sen kom brorsan hit så det blev ytterligare en eftermiddag på stan, vi letade lite julklappar men hittade inget jättebra så vi får väl fortsätta en annan dag. Det blev en fika iaf, tycker om att fika men det blir alldeles för sällan tyvärr, eller det kanske är bra, då äter jag inte lika mycket kakor. Men jag har faktiskt tränat idag också, om man nu kan kalla det träning, blev lite varm men inte anfådd över huvud taget, va ett step up pass... Får träna mer i veckan. Kanske iof var tur i oturen att det inte blev så tufft idag eftersom jag har haft ont i huvudet idag, hoppade över min kopp te imorse och det är vanligtvis ingen bra ide, lite koffein måste jag ha...

Det är förresten väldigt tråkigt väder ute nu, riktigt blaskigt, det snöar och har gjort det nästan hela dagen men är någon plusgrad, skulle va så mycket roligare om det var någon minusgrad istället. Vill visserligen inte tänka på hur vägarna kommer bli om det fyser på det här inatt, tur att jag inte ska någonstans imorgon.

Inga kommentarer: