torsdag 4 december 2008

Det ÄR bra att gå upp i normal tid

Idag har jag hunnit med ganska mycket och klockan är inte så mycket än, det hela beror på att jag tvingade upp mig själv tidigare än vanligt imorse. Jag sover sällan jättelänge men jag är otroligt seg på morgonen, men idag var jag uppe redan före halv åtta, det är ju inte ens särskilt tidigt. Hur som helst har jag tvättat eftersom det inte blivit av, fem maskiner blev det, japp det är mycket... Skulle kunnat starta två maskiner till men orkade inte springa fram och tillbaka mer idag. Sen har jag varit och handlat lite och varit på gymmet, idag gick det betydligt lättare än i måndags. Nu håller jag på att baka, blir vanliga brödkakor, ska bli gott :) Ska hinna med att plugga lite ikväll också, det borde jag gjort betydligt mer den här veckan men som ni märker är jag väldigt duktig på att göra precis allt utom just att plugga.

Inga kommentarer: