måndag 8 december 2008

Måste vila efter helgen ;)

Är ganska trött efter helgen, det har verkligen varit fullt upp, är ensam hemma nu och det är riktigt skönt att slippa va social ett par timmar. Har varit ute och träffat folk från morgon till kväll hela helgen (fredag till söndag) och det har visserligen varit väldigt trevligt men man blir trött, särskilt när man som jag är kvällsmänniska och inte känner sig tillräckligt trött för att sova förrän ganska sent. Trött kan jag vara på kvällen men inte tillräckligt för att kunna somna. Känns jättesegt att jag har två intensiva pluggdagar framför mig nu bara, det enda andra jag kommer prioritera är att gå till gymmet, antingen idag eller imorgon, skulle va bäst idag men jag får se.

Nu har jag iaf fixat ett par julklappar men de flesta återstår, om jag har tid vilket iof inte är särskilt troligt ska jag försöka göra några julklappar också. För två år sedan köpte jag massor med grejer för att göra smycken av men sen har tiden bara flugit iväg så det har inte blivit så mycket gjort. Skulle va kul att göra något till mig själv också, har ett par påbörjade grejer, ett halsband och ett armband som jag tror kommer bli jättesnyggt om jag får säga det själv ;)

Inga kommentarer: