onsdag 3 december 2008

Jobb iaf

Den här dagen blev inte alls som jag tänkt, tio i åtta imorse ringde min chef och frågade om jag ville jobba idag, så det blev jobb mellan nio och halv tre. Hade ingen matlåda färdig så det fick bli risgrynsgröt och smörgås till lunch, därför håller jag just nu på att göra en lasagne. Det va jättelänge sen jag åt det och jag behöver verkligen variera min mat. Tyvärr hade jag inga grönsaker hemma så jag får väl gå och handla sen, har ingen frukt heller, det är ju sånt jag behöver, måste hålla mig frisk, ska försöka hinna med att träna imorgon eller på fredag också. Sömn, bra mat och träning är väl ungefär vad man kan göra för att förbättra imunförsvaret. Hoppas på att jag inte träffar någon som är sjuk också eftersom jag är så lättsmittad.

Funderar på att göra en pepparkaksdeg sen, måste bara fråga vilka i familjen som vill ha pepparkakor och se till att jag får hit burkar att lägga dom i. Mina plåtburkar behöver jag nämligen själv. Ska baka lussekatter någon dag också, hade gärna velat göra det den här veckan men är inte säker på att jag hinner det, hela helgen är fulltecknad.

Inga kommentarer: