lördag 1 november 2008

Ibland är jag så underbart uppmärksam

Som idag till exempel, (jag har jobbat idag) jag stod i en korridor och var påväg in i ett rum, en man och en kvinna kommer gående mot mig, mannen hälsar och jag hälsar tillbaka, precis när dom passerar kommer jag på att jag känner igenom honom och sekunden efter men fan, det är ju Nordman... Exakt så uppmärksam har jag varit idag :) Han såg ju lixom ut precis som på alla bilder eller på tv och han sticker ju ut lite. Förra gången, för några veckor sen va nog iof ännu värre, då fattade jag först senare att det va halva Rednex jag hälsat på i korridoren men dom va iof inte lika lätta att känna igen så jag skulle med största sannolikhet missa dom igen, har ganska dålig koll på hur dom ser ut i allmänhet också förstås.

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha då skulle Annika varit där.

Anonym sa...

Hahaha... Du kunde ju börjat sjunga lite efter honom när du kom på vem han var;). Dratt en Be mig:).

Anonym sa...

Mm eller bett han sluta sjunga övh. ;)