fredag 14 november 2008

Inget som händer

Anledningen till att jag inte skrivit så många inlägg det senaste är helt enkelt att det inte händer sådär fruktansvärt mycket i mitt liv just nu, jag jobbar, pluggar och ser på tv typ... Idag var jag faktiskt på gymmet en stund också :) Va jätteseg och tung i huvudet när jag vaknade men gick dit ändå, där försvann känslan av att vara tung i huvudet men den kom tillbaka så fort jag kom hem... Det finns nog flera anledningar till det men... Tror att det finns något här hemma som jag inte tål, är nämligen konstant täppt i näsan när jag är hemma och jag har inga blommor, det är det första alla säger, jag har visserligen helt fullt med gröna växter men inget som luktar, jag är ju faktiskt astmatiker... Har inte särskilt dammigt heller av samma anledning.
Jag hade faktiskt tänkt simma efter gymmet idag men när jag kom dit va hela bassängen upptagen trots att jag kollat upp att det inte skulle va någon träningen eller nåt så var det det i halva bassängen och någon typ av simskola i andra halvan, blev faktiskt lite arg, det va ju bad för allmänheten... Som tur är ser man stora bassängen innan man går in så man slipper den typen av överraskningar efter man bytt om.

Inga kommentarer: