fredag 21 november 2008

Lite reklam

Känner mig väldigt nöjd med dagen idag, har jobbat och tränat, va på mitt första step pass någonsin, va mer svårt än jobbigt men jag ska väl fixa det om jag får öva lite. Nu menar jag inte att det inte va jobbigt alls för de sista 10 minuterna gjorde det ont i vaderna men jag hade energi hela tiden. Antar att min kropp undrar vad som händer, tränade förra fredagen, i måndags, i onsdags och idag :) Nu blir det inget i helgen för jag hinner helt enkelt inte men ska försöka med minst tre tillfällen nästa vecka också, jobbar troligtvis bara två dagar nästa vecka så tid borde finnas även fast jag har en hel del pluggande framför mig.

Jag måste faktiskt passa på att rekommendera något jag ätit med glädje den här veckan, hade ingen aning om att det fanns för ofta tar man ju bara det vanliga när man handlar men hur som helst hittade jag yoghurt med smakerna vanilj, jordgubb, karamell (kola) och jordgubbscheesecake :) Jag lovar, dom är goda och dom smakar verkligen det dom ska smaka, kändes lite skumt att äta yoghurt med smak av cheesecake men det var som sagt gott :)


1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som sagt wierd men gott!

Ja, visst var vi grymma! Hänga med på step på tis igen kanske? Kommer nog inte kunna på fredag :( Är i gbg då förhoppningsvis.