måndag 3 november 2008

Dum muskel

Då va det måndag igen efter en extremt tråkig helg, det enda jag gjort är att jobba och plugga. Antar att det är bra på ett sätt men jag skulle såå gärna vilja göra något kul, tyvärr finns det inte utrymme för något som kostar eftersom jag får ut runt 4000 i månaden för tillfället :(
Får väl roa mig med att träna ;) Det skulle ju inte skada iaf, eller hoppas inte det iaf, jag lyckades tyvärr skada mig förra veckan och det gör lika ont än fast det är precis en vecka sen imorgon, är muskeln från vänster axel upp mot nacken som är väldigt öm, jag har haft ont i muskler många gånger men det har aldrig hållit i sig såhär länge. Men det kanske har att göra med att jag inte är helt frisk och ansträngt mig när jag jobbat så muskeln har ju inte kunnat vila. Märkte inte när det hände men fick ont redan ett par timmar efter, hade det varit träningsvärk hade det nog inte kommit så snabbt och som sagt gått över snabbare. Har för övrigt funderat på att gå och simma någon dag, det ska ju ingå i det jag betalar för :) Jobbar ju en del den här veckan men nästa vecka borde gå, visst går det att simma på kvällarna men det är så mycket folk då och imorgon måste jag plugga hela dagen :( Antar att jag måste strunta i det där med att bara träna när det är lite folk men, men...

Inga kommentarer: