fredag 7 november 2008

Bara trams

Äntligen fredagkväll, är riktigt trött, vet inte vad det varit den här veckan men jag har varit sådär trött som jag alltid var förut, men det kanske är psykisk press... Jag har allderles för mycket att oroa mig för och tänka på... Annars har jag ju inte varit sådär sjukligt trött på ett tag, sen är det klart att efter två förkylningar som avlöst varandra är det inte heller så konstigt att vara trött. Funderar på att lägga mig och se på film, vi har ju faktiskt tv och dvd i sovrummet, visserligen en minitv som jag haft i femton år eller nåt men iaf, den duger.

Måste komma ihåg att smörja in mina händer ordentligt innan jag lägger mig bara, dom ser ut som fan, det hjälper liksom inte att jag har plasthandskar när jag jobbar och vantar när jag är ute och nu är det ändå knappt vinter än, inga minusgrader iaf.
Men nu ser nagelacket inte lika illa ut iaf, för den som inte vet det är jag expert på att måla naglarna ;) Jag är alltid glad om jag får det mesta på naglarna istället för på fingrarna, dessutom brukar jag alltid komma på att jag vill måla naglarna när jag tagit bricanyl eller något liknande som är lika smart :) Den här gången hade jag inget att ta bort det överflödiga med heller så jag ska till stan imorgon och fixa det, måste ändå ut och fixa något till pappa på fars dag. Jag känner mig oerhört påhittig, har bestämt mig för sockar och ev någon triss eller lite godis :) Men han fyller ju år snart också och sen komer jul, varför sprida ut det??? Just det ja, den här gången kanske man ska tänka till lite extra, han fyller ju 60... Han önskar sig nämligen aldrig något, därför det är så svårt...

Inga kommentarer: