torsdag 14 juli 2011

Jag har hittat dopklänningen :)

Igår spenderade jag dagen på mamma och pappas vind igen och den här gången hittade jag dopklänningen :)

Idag ska vi titta på ett radhus igen. På bilderna är det jättefint och priset är bra men naturligtvis finns det en hake, det ligger i Ryd där vi egentligen inte vill bo. Min största anledning är att jag inte vill att Elias ska gå i skolan där, annars kan jag tänka mig att det är ganska bra att bo där. Nästan alla stadsbussar har ju sin slutstation där så det är inga problem att ta sig till stan. Det finns ett bostadsrättshus till salu där också som vi ev ska titta på. 165 000 för 5 rum och kök på 124 kvadrat är ju bra. Radhuset har 4 rum och kök och är på 101 kvadrat med ett utgångspris på 240 000. Anledningen till att jag ändå är något mer intresserad av radhuset är att det verkar jättefint. Radhuset har även en lekstuga som ingår.

2 kommentarer:

Corleonia sa...

Det finns en del fina ramar och annat på Guldfynd , men det har du väl redan sett :)

Therese sa...

Jag vill minnas att det finns det men var länge sedan jag var inne där