fredag 27 december 2013

Julen 2013

Vi har firat jul på samma sätt som vi brukar göra. Vi var i Skara hos mina föräldrar på julafton. Vi åt massor med mat, godis och såg på Kalle Anka. Senare på dagen kom såklart tomten på besök. Elias var lite skeptisk först men det gick över fort och han hjälpte tomten att dela ut paketen. 



 Jag fick hjälpa den söta tomtenissen Albin att öppna sina paket :)


Elias fick hjälp av pappa att öppna sina.


På juldagen var vi i Lidköping hos min moster en stund och annandagen tillbringade jag i Göteborg på rean :)
Det har också blivit en tradition men jag köper sällan så mycket till mig själv längre...


Det blev gulliga kläder till Albin och tuffa till Elias. Försökte gå till affärer som inte finns hemma så det till höger på övre bilden är köpt på Zara, det blev ytterligare en liten tröja där som inte kom med på bild. Det till vänster är från Åhlens men är inget jag sett på Åhlens här. Till Elias blev det mesta från H&M, hela undre raden. Tröjan längst upp till vänster är från Åhlens och den med trummor från Zara, den röda tröjan och byxorna är från Lindex.


Till mig själv blev det en svart stickad tröja (som jag inte behövde) samt några sockar och en plånbok från Monki.

Inga kommentarer: