tisdag 5 november 2013

Tio dagar kvar till bf

Nu närmar det sig... Nästa fredag är det beräknat men jag kan ju inte låta bli att hoppas på att det blir några dagar tidigare. I torsdags gjorde jag min sista arbetsdag vilket var skönt på ett sätt eftersom jag har svårt att röra mig pga foglossningen men jag är ingen hemmamänniska. Alla säger till mig att ta det lugnt men det är svårt när jag är som jag är. Nu har jag legat på soffan några dagar och det enda det resulterat i är att jag inte kunnat sova på nätterna eftersom jag inte är tillräckligt trött (och då har jag inte sovit dagtid). Idag har jag funderat på att ta mig ner på stan en stund och kanske äta sushi. Skövdes enda sushirestaurang fryser sin lax så den är ofarlig för gravida och tonfisken låter jag mer än gärna bli ändå för det är ingen favorit.

Förra tisdag var jag på kontroll på mvc och då hade bebisen fixerat sig. Vet att jag för flera veckor sedan skrev om att packa ihop det jag ska ha med till sjukhuset men det har inte blivit gjort förrän nu...

Inga kommentarer: