lördag 30 november 2013

Sen som vanligt

Nu har jag slagit in 24 små paket till Elias kalender. Tyvärr är de flesta inte tillräckligt små för att få plats i kalendern så sitter och funderar på om jag ska strunta i den och hitta på något annat. Problemet är ju bara att jag som vanligt är ute i sista minuten, den ska ju vara färdig imorgon. Nu kanske någon undrar varför jag inte visste hur stor plats det finns. Kalendern är nämligen min gamla som jag hade när jag var liten och den anlände till Skövde idag.


Jaha, den bilden ville visst rotera en bit...

Idag har jag varit ute och shoppat lite, jag var i stort behov av ett par kängor eftersom jag slängde mina gamla som gått sönder. Den här helgen firar Elins Esplanad 5 år så butikerna där har massor med erbjudanden. Jag hade läst i tidningen att en skoaffär skulle ha 500 kr rabatt på en sorts känga. Ärligt talat brukar det mest va skit när det är så bra rabatter men jag tog mig dit imorse för att kolla och blev positivt överraskad, de var faktiskt skitsnygga :)


Förutom kängorna blev det ett par jeans, två tunnstickade tröjor och en klänning till alla festligheter framöver. Det är helt underbart att slippa gravidkläderna och den stora magen.


Det blev verkligen ingen bra bild på tröjan men den är väldigt mycket snyggare på. Jag har redan använt den så den är redan lite fläckig :P Det blir så med småbarn...

 

Avslutar med en bild på den minsta av mina älsklingar som snällt ligger och sover när jag bloggar. Det ser lite tråkigt ut med handdukar men som Elias säger så "spiller" han en del, dvs spyr...




Inga kommentarer: