söndag 27 januari 2013

Ny väska

Igår var jag ute och shoppade lite här i Skövde. En väskaffär i stan ska stänga så de hade 30% på allt. Passade på att köpa väskan på bilden nedan. Gillar inte riktigt det stora Conversemärket mitt på men den är lagom stor och har dragkedja under locket, det är något jag letat efter. Behöver något i den stilen på vardagarna. Köpte nytt smink också, det var faktiskt helt slut. Har haft samma foundation förut men inte pudret, hoppas det är bra.




Tidigare i veckan var jag och Elias på Intersport i stan eftersom de också ska stänga och har 40% på allt. Tråkigt att det blir likadant här i Skövde som i de flesta andra småstäder, stadskärnan dör ut på grund av köpcenter på andra platser i stan. Passade i alla fall på att köpa vårskor till Elias. Skulle aldrig köpa märkesskor till honom till ordinarie pris men dom är sååå söta och med rabatten blir det samma pris som ett par vanliga hos skopunkten :)




Här är en bild på min älskade lilla son. Han växer så det knakar, kan inte fatta att han blir två år om bara ett par månader. Bilden är tagen imorse vid frukosten :)



Inga kommentarer: