tisdag 15 januari 2013

Linas matkasse

Den senaste tiden har jag varit väldigt bra på att prata om saker jag tänker göra men inte gjort någonting. Det är så med ALLT, jag har inte haft ork eller lust att ta tag i minsta lilla grej, det plus att jag alltid gjort allt i sista stund är ingen bra kombination. En sådan där liten grej är att jag tänkt prova på Linas matkasse i ungefär ett halvår men igår blev det äntligen beställt. Det tog ungefär 20 minuter att kolla upp hur det fungerar och beställa... 28/1 får vi första kassen. Den har ett "prova på pris" så vi får se vad vi tycker och om det är värt fullt pris.

104
Det är så många dagar det är till vi får tillträde till vår nya lägenhet. Om jag kan lita på min kollega vill säga, jag har nämligen inte räknat själv men hon går i pension samma dag som vi får tillträde och hon har tydligen/uppenbarligen nedräkning. Det är nog lite skräckblandad förtjusning eller vad man ska kalla det. Vi har bott här i snart åtta år och tycker väldigt mycket om lägenheten men det ska bli så skönt med lite mer yta och kunna bjuda hem folk utan att det känns jobbigt. Sen att vi får diskmaskin ligger väldigt högt på pluslistan :)

Inga kommentarer: