tisdag 28 augusti 2012

Vardag

För tillfället har jag inte så mycket att berätta, det är jobb och dagis som gäller. Fast igår och idag har jag och Elias varit hemma eftersom han varit lite förkyld. Han har inte varit jättedålig, lite feber, snorig och trött. Igår sov han 3 timmar mitt på dagen och det har han aldrig gjort förut. Men imorgon är vi nog tillbaka på jobb och dagis (om inte jag är sjuk, känner lite i halsen). Elias hade sin värsta dag i lördags, det var väl egentligen enda dagen han hade feber.

I övrigt är det mesta som vanligt, vi letar boende, än så länge utan resultat. Det kommer känns ännu mindre här snart när det blir så kallt att vi måste börja stänga ut till balkongen. Den dörren har stått öppen sen i maj tror jag, det har blivit som ett lekrum till Elias. Det är verkligen en av de bästa sakerna med den här lägenheten, den stora inglasade balkongen och det är ytterligare en anledning till att jag gärna vill ha en större lägenhet i samma förening, fyrorna här har nämligen ännu större inglasade balkonger (plus liten trädgård).

Inga kommentarer: