måndag 13 augusti 2012

Choklad

Igår tog den duschcreme jag hade framme slut och jag kom ihåg att jag sett en flaska långt inne i ett skåp i badrummet. Ja, det är faktiskt möjligt att glömma bort saker även fast vi inte har mycket yta att ha saker på... Hur som helst var det en sådan här flaska jag hittade :)
Den luktar ju choklad :)

Jag har faktiskt en annan duschcreme som också luktar choklad men den är förhållandevis dyr så ja använder inte den varje gång jag duschar.


Det är klart att det är skillnad på dem, den från Body shop luktar mycket starkare och huden luktar faktiskt lite choklad sen men kan verkligen rekommendera båda :)

Jag är ingen chokladtjej när det gäller att äta det men lukten klagar jag inte på :) Köper jag en påse med lösgodis är sannolikheten stor att det inte finns en enda chokladbit i. Om jag köper choklad blir det en sån här :)


Inga kommentarer: