lördag 11 augusti 2012

Skönhetsvård :P

Idag har det varit fint väder och vi hade tänkt hitta på något som t.ex. minizoo i Tibro eller lekplatsen på Mösseberg men något störde Elias inatt så han (och vi såklart) var vakna runt två timmar mitt i natten, sen ville Elias gå upp klockan 7. Med andra ord har vi inte orkat så mycket. Vi misstänker att det är tänderna, nummer 13 och 14 är nämligen på väg ut.

Jag har iaf försökt ta hand om mig själv lite med både inpackning i håret och ansiktsmask. Jag måste verkligen göra något åt mitt hår snart igen, har inte ens klippt mig sen i december... Jag har helt enkelt glömt bort det. Jag har planer på att göra lite mer ljusa slingor och klippa bort det slitna såklart. Får se när det kan bli av bara, just nu har jag helt enkelt inte råd. I värsta fall får jag väl bara klippa mig så länge.
Ska försöka hitta något annat schampo också, om mitt hår ska se okej ut måste jag tvätta det varje dag och det orkar jag inte, så om någon har tips på ett schampo som är bra mot fet hårbotten mottages det tacksamt :) För några år sedan testade jag ett som en frisör rekommenderade men jag gav upp efter några månader utan minsta tecken på förbättring sen har det inte blivit av att jag testat något nytt utan kört på med vanliga som man köper i matbutiker.   

Inga kommentarer: