söndag 1 april 2012

Inget känns bra just nu

Synd att jag aldrig lär mig att allt missuppfattas på nätet. Nu tror alla att jag vill ge min son nackskador eftersom jag slängde ut en fråga på facebook om bilstolar. Det blev ett jättemissförstånd. Jag älskar min son över allt annat och om jag kunde skydda honom från allt skulle jag göra det. Vi har en bakåtvänd bilstol i vår bil och har inga planer på att byta den.

Det har inte varit någon jättebra helg. I fredags försvann Elias älskade gosevovve. Mikael märkte väldigt snabbt när den försvann, vände och sprang tillbaka men den va borta. Det finns nästan inget annat alternativ än att någon tagit den. Vi har letat timme efter timme. Nu har jag gjort några lappar att sätta upp på stan. Jag vet att det bara är en pryl och att jag är jättelöjlig men Elias går och letar efter den här hemma så det känns lite i hjärtat.

Jag låter förresten hemskt, jag är riktigt hes så kraxar mest fram allt. Hoppas det ger sig snart för jag låter jättesjuk vilket jag inte är. Jag trodde jag och Elias skulle bli jättesjuka i mitten av veckan som var men för Elias var det falskt alarm, jag har varit lite småförkyld men nu är jag bara hes.

Inga kommentarer: