fredag 23 mars 2012

Nöjd med mig själv

Måste bara skriva att jag är lite stolt över mig själv den här veckan för trots att jag varit trött har jag tränat tre gånger och veckan är ju inte slut än :)

Idag var jag på ett jättetufft pass men jag hade ändå mer energi när jag gick därifrån än när jag kom. Det ökar ju faktiskt motivationen lite tills man kan börja se och känna resultat. Jag trodde faktiskt inte att jag var så klen som jag är, jag lyfter ju nio kilo upp och ner hela tiden... Att konditionen va dålig visste jag men kunde inte ana hur svaga ben jag har heller, jag som går och går.

Fick förresten besked från csn igår, jag var lite (eller mycket) nervös att de skulle säga nej till studiemedel eftersom jag börjat och slutat flera gånger nu men det gick bra :) Det var verkligen en stor lättnad för nu är min sgi skyddad.

Inga kommentarer: