måndag 6 juni 2011

SOMMAR (iaf för tillfället)

Det är verkligen varmt nu, tror vi har 30 grader i skuggan... Men jag ska inte klaga, det är ju sommar :) Väntar bara på att bli frisk så jag kan njuta av det. Vill ju så gärna träna också, har en jättegarderob med fina kläder som jag inte kommer i. Önskar folk kunde ta mig på allvar och sluta köpa godis till mig också. Jag brukar få kommentaren "jaja" när jag säger att jag är sockerberoende. Visst, jag är fortfarande normalviktig MEN jag har anlag för både högt blodtryck och diabetes vilket betyder att jag vill hålla mig på normal vikt. Jag har de senaste åren gått upp närmare 10 kg och som sagt, det är ingen fara än men det kan inte fortsätta i den takten... Jag behöver inte gå ner i vikt men jag vill inte gå upp mer. Önskar alla kunde respektera det... Så fort man nämner något åt det hållet blir man "beskylld" för att ha ätstörningar.
-------------------------------------------------
Vi har bestämt att det blir dop om ett par månader. Måste få tag i en präst och boka lämpligt datum bara. Sen ska det ju förstås fixas lite mat eller fika efteråt till de som varit med. Min bror kunde tänka sig att vara gudfar, jag trodde faktiskt inte han ville det.

Inga kommentarer: