onsdag 8 juni 2011

Lillplutt växer så det knakar

Igår regnade det verkligen, när jag svängde in på parkeringen här hemma och klev ur bilen hade jag vatten halvvägs upp till knäna. Men jag hade sandaler på mig och var redan blöt om fötterna efter att ha gått från Commerce till Willys så det blev ingen större skillnad. Dom skorna har badat några gånger förut, bland annat i en tunnel på Rhodos :)

Träffade Elena igår och vi var och åt sushi :) Det va gott men inte lika gott som i Umeå. Men va kul att träffa Elena som jag inte sett på 4 månader. Hittade en solhatt till Elias när vi var på stan också, han kommer antagligen hata den men den är bra att ha för det är ju inte alltid man kan hålla sig helt i skuggan. Jag var på Bvc med honom igår också, han har gått upp 2235 g och blivit 9 cm längre sedan han föddes så nu väger han 5320 och är 58 cm. Va kul för sköterskan sa "nu får vi se om han väger 5 kg" :)

Inga kommentarer: