onsdag 9 juni 2010

Burit möbler

Idag har jag varit i Lidköping precis hela dagen. Har plockat och burit hela tiden. Vill inte att mamma ska lyfta och bära massa grejer så jag försöker hinna före henne till de jobbigaste grejerna. Trodde nästan jag skulle ha jätteont i nacken nu men det har varit bättre idag trots allt lyftande. Har fått någon typ av nackspärr igen fast på höger sida den här gången. Det är helt annorlunda, nacken är stel och vill låsa sig, då gör det ont men har ingen konstant värk som sist och det stålar inte ut i armen eller upp i huvudet.

Ska bli skönt när lägenheten är klar, vilket den måste vara sista juni. Alla pärmar, kort och brev får de gå igenom senare. När det gäller sånt gör inte jag så stor nytta heller.

Imorgon måste jag komma ihåg att ringa vårdcentralen, måste ju ha de där sprutorna mot hepatit och min astma borde kollas upp. Jag hatar verkligen sprutor och nålar. När jag var yngre hoppade jag över bedövning hos tandläkaren bara för att slippa sprutorna. Det har ju inte direkt blivit bättre av de erfarenheter jag har från de senaste åren heller... Sist jag tog blodprov i armen stack de så fel att armen inte blev normal på en månad. Efter alla turer ligger inte läkare överst på min lista av favoritpersoner heller, de har sagt rakt ut till mig att jag är dum i huvudet.

Inga kommentarer: