måndag 7 juni 2010

Borde göra massor

Ny vecka och massor att göra, det ser fortfarande ut som en bomb slagit ner här och jag behöver plugga. Det är jobbigt när det är så mycket för jag vet inte var jag ska börja och ofta slutar det med att jag gör något helt annat istället. Just nu skulle jag exempelvis mycket hellre gå ut på en lång promenad.

Är väldigt glad att det inte var idag jag skulle till Umeå då jag läst om både urspårat tåg på sträckan Göteborg - Stockholm och flygstrejk. När jag flög hem i torsdags flög jag förresten hela vägen utan att visa mitt leg en enda gång. Tycker jag är lite konstigt. Visst, det var inrikes men ändå, ingen som helst kontroll att jag är jag. När jag flög inrikes i höstas var det jättepetigt.

Funderar på att göra en "att göra lista" så jag kan stryka allt jag gjort, då kanske det kan gå framåt. Kommer bli en lång lista...

Inga kommentarer: