fredag 5 oktober 2012

Ledsen

Det är tur att jag har min lille solstråle att glädja mig åt just nu. Min lilla goding skulle blivit storebror till våren men igår fick jag missfall. Vi hade inte berättat för någon än och jag försöker tänka att det var bättre nu än senare men det gör förbannat ont ändå så har lite svårt att sluta gråta just nu :(

Utöver detta hittade jag ett brev i postlådan när jag kom hem igår att det kontrakt vi skrivit på lägenheten inte är giltigt eftersom båda i det paret skrivit på men lägenheten tillhör bara mannen. Vi måste alltså skriva nytt kontrakt och det känns ju lite olustigt när vi betalat handpenning på 64 000. Trodde inte det var möjligt att något sånt skulle hända när vi var på hsb:s kontor och skrev kontraktet, jag tog liksom lite för givet att de visste vem som ägde lägenheten.

Inga kommentarer: