söndag 22 juli 2012

Varberg, Ullared och Hjo

I torsdags åkte vi mot Varberg som jag skrev sist, vi såg utställningarna på museet där, jag hade inte sett den "nya" om Bockstensmannen och så var jag såklart nyfiken på den om vampyrer. Här är jag uppe på fästningen :)


Natten mellan torsdag och fredag bodde vi på ett vandrarhem 8 km från Ullared. Jättefint och billigt, kan rekommendera det. Lia Hof heter det, det kostar 285 kr natten, plus ev 69 för frukost.



Det här är hissen...


I fredags var det Gekås i Ullared som gällde :) Jag var ganska duktig och handlade precis enligt min budget på 2000 kr. Mycket var såklart till Elias, några små leksaker, en bilmatta, lite kraftigare regnbyxor, en höstjacka och div andra saker som vantar mm. Förutom en bh blev det inga andra kläder till mig utan mest förbrukningsvaror till hemmet.


Igår var jag med familjen i Hjo och myste i hamnen.

 Jag kände på vattnet med fötterna och det räckte, usch vad kallt det var.



Inga kommentarer: