tisdag 17 juli 2012

Sol idag :)

Idag har jag och Elias varit i Skara och hälsat på. Elias har mycket spring i benen så tur att de har en stor trädgård :) Det var trevligt med lite fint väder idag, synd bara det skulle blåsa så mycket så det kändes kallt. Hoppas vi får användning för badkläderna iaf någon gång i sommar.

Jag ser verkligen fram emot torsdag och fredag nu. På torsdag åker vi mot Varberg och museet där som har en tillfällig utställning om vampyrer. Det är lite extra roligt eftersom jag och min grupp under ett projekt på universitetet gjorde en fiktiv utställning om just vampyrer med samma utgångspunkt som den här har, från skräcksymbol till sexsymbol. Vi ska övernatta på ett vandrarhem och fortsätta med shopping på Gekås på fredag :) Mikael och Elias stannar hemma för det kändes inte som en barnvänlig utflykt men jag misstänker att det mesta jag köper på Gekås tillfaller min lilla sötnos :)

Inga kommentarer: