söndag 13 november 2011

Nu är det kört igen

Nu är vi förkylda igen allihop. Tror det är tredje gången på ca 1,5 månad. Mikael blir sjuk först varje gång så det måste vara han som blir smittad först. Mitt immunförsvar är ju riktigt dåligt, jag blir ju smittad hur lätt som helst och naturligtvis blir ju Elias smittad också. Nu har jag iof haft väldigt lindriga förkylningar så jag får väl vara glad för det, jag brukar ju få dras med en förkylning i 6 veckor och va jättedålig.

Förresten, på tal om det så säger ju alla läkare att man inte kan vara förkyld så länge men för några veckor sedan läste jag om ett genombrott i forskningen som skulle kunna hjälpa astmatiker att inte få långdragna förkylning med just 6 veckor som exempel...

För att byta ämne helt är det ju dels fars dag idag men även min kusins födelsedag.

STORT GRATTIS PÅ 40-ÅRS DAGEN FREDRIK :)

Mina föräldrar och lillebror har varit i Stockholm i helgen för att fira och hade Elias sovit lite bättre på nätterna hade vi nog följt med.

Inga kommentarer: