lördag 1 oktober 2011

Lite mer shopping den här helgen


Den här toppen fick följa med mig hem idag fast att jag inte borde shoppat mer. Jag bara älskade den. Min bh tittar fram lite men jag orkade inte byta för att fota mer... :p Den kommer förresten från Indiska.

Det är shoppinghelg i Skövde den här helgen men va inte alls så mycket folk på stan som jag väntat mig. Var en minimarknad på Hertig Johans torg också och jag är sååå glad att jag gick dit för det verkar som det löste mitt problem med födelsedagspresent till Mikael. Han blir ju 25 om två veckor och jag har inte haft en aning om vad jag ska ge honom men om det här blir som jag vill tror jag han kommer bli jättenöjd :) Vågar inte skriva vad det är ifall han skulle få för sig att läsa min blogg.

Jag har insett hur mycket man faktiskt kan specialbeställa utan att det kostar en förmögenhet. Tycker det är jättekul för hittils har det varit väldigt uppskattat när jag beställt olika grejer.

Inga kommentarer: