onsdag 12 augusti 2009

Hoppas det funkar

Har försökt logga in på min blogg i någon timma och nu äntligen lyckades jag, hoppas det går att publicera nu också. Borde inte alls sitta här utan ligga i sängen och sova vid den här tiden, men somnade när jag kom hem från jobbet så känner mig inte tillräckligt trött för att sova just nu. Det är verkligen nedräkning nu, några få dagar kvar på jobbet sen har jag semester :) Känner att jag nästan inte gör någon nytta på jobbet nu eftersom min kropp känns som en stor tung sten, får mjölksyra av att gå upp för EN trappa så några tre rum i timman gör jag inte...

Har för övrigt inte så mycket att berätta så det är dåligt med uppdateringen här, jag jobbar och efter jobbet ligger jag på soffan, vet inte vad som gör mig så trött men jobbigt är det. Vet inte hur det kommer gå med tjejmilen men får väl gå runt i värsta fall, hoppas att ett par veckors vila ska göra lite skillnad. Antar att jobbet är en av flera bidragande faktorer till att min astma är ganska jobbig, mycket damm och mycket sprejande med rengöringsmedel. Ska bli spännande att se om det blir någon skillnad nu när jag slutar där.

Inga kommentarer: