måndag 6 februari 2012

Fynd

Naturligtvis har både jag och Elias blivit förkylda nu när det händer så mycket... Hoppas vi båda blir bättre snart. Det började i torsdags så jag hoppas det värsta är över för Elias iaf.

I lördags var jag på Rosers salonger i Skara och såg på buskis :) Pang på pensionatet :) Helt ok men inte i klass med t.ex. Bröstsim och gubbsjuka eller Hemvärn och påssjuka. Det blev ett glas vin medan vi väntade på insläppet också, mycket trevligt :)

Igår var jag på stan en stund, hade ett par erbjudanden från Åhlens som gick ut igår. Kan tipsa alla småbarnsföräldrar om att det är fyndläge på mössor, vantar mm där just nu, jag köpte ett tvåpack helt vanliga svarta mössor för 9 kr :) Perfekt nu till våren eftersom det inte va några jättetjocka mössor. En fodrad regnjacka för 99 kr fick också följa med hem.

Hur som helst köpte jag födelsedagspresent till mamma som blir 60 på fredag. Hon önskar sig en digitalkamera och jag trodde vi alla skulle lägga ihop till en men då säger pappa att han varit och köpt en själv. Blev lite dumt eftersom jag inte hade någon reservplan. För några dagar sedan kom jag på att hon alltid tycker att jag luktar gott när jag har en av mina favoritparfymer på mig så jag köpte helt enkelt den :)

Vet att hon redan har flera parfymer men visste inte alls vad jag skulle hitta på.
En person har flera gånger föreslagit att jag ska köpa något till köket (eftersom de har nytt kök) men jag kan nästan inte tänka mig något tråkigare och jag skulle aldrig i livet köpa något sådant i 60-års present. Husgeråd köper jag bara om en person sagt att den önskar sig det. Jag gav lillebror en brödrost (och en limpa) i julklapp men då önskade han sig en brödrost. Jag fick mig dessutom ett gott skratt när han öppnade paketet med limpan :) Jag vet, jag har dålig humor men han hade faktiskt inte haft någon frukost hemma på juldagen om han inte fått den så det va lite nytta med det också :P

Inga kommentarer: