måndag 20 februari 2012

Bokrea och Ullared i veckan

Äntligen börjar jag bli bättre, nu är jag bara snuvig och trött. Hoppas det inte blir ett nytt bakslag nu bara, det är mycket roligt som väntar den här veckan nämligen. På onsdag är det bokrea :) Då ska jag dra med min son ut tidigt på morgonen, han kommer antagligen vara överlycklig (eller inte) men vi ska ändå hålla oss hemifrån en del på onsdag eftersom de håller på att sätta in nya ytterdörrar/säkerhetsdörrar i husen här. Det kan tydligen låta en hel del så kan va skönt att inte vara hemma.

På fredag är det Gekås/Ullared som gäller :) Har inte varit där sen i augusti så ska bli jättekul :) Dit ska inte Elias med, Mikael är ju pappaledig på fredagar. Har planerat en del av vad jag ska köpa, det blir nog mycket baskläder till Elias. Jag har inte haft något negativt att säga om kvaliteten på deras kläder, en del har blivit ganska illa behandlat av Elias och jag har tvättat mycket men det syns inte nämnvärt. Jag tvättar nog ungefär 5 maskiner i veckan och när Elias spydde ner tre set om dagen var det ju ännu mer så jag är nöjd med deras grejer.

Är helt underbart att det är vårgrejer jag ska köpa på Gekås, vi har faktiskt nästan lite vårväder här idag, solken skiner och det är någon enstaka plusgrad, synd bara att det blåser.

Inga kommentarer: