söndag 14 augusti 2011

Dop igår

Tyckte det blev lyckat. Tyvärr har jag inte ett enda foto själv eftersom batteriet i min kamera verkar vara redo att ge upp :( Men alla verkade nöjda med maten och tårtorna. Många trodde nog att mina föräldrar stått för maten för de gick till dem och tackade men det är jag som betalat allt utom blommorna på borden. Jag har sparat i flera månader för att kunna ha ett kalas precis som jag ville ha det för min lilla son. Det gör mig inget att de tror det men jag kan ju skriva som det är här :)

Elias fick massor med fina presenter och pengar. Ska öppna ett konto åt honom, har tänkt göra det i sådär fyra månader men det har inte blivit av. Våran lilla goding blir bortskämd både materiellt och med kärlek (om man nu kan bli det...)

Nu ser jag fram emot torsdag, ska träffa några av tjejerna från min klass i Umeå :) Har inte sett dem sedan i januari. Vi ska mötas upp i Ullared :) Elias farmor är jättesnäll och kommer hit och tar hand om honom så jag kan åka iväg :) Jag brukar ha med mig Elias men att ta med honom dit skulle inte fungera. Hade varit besvärligt att ta med honom till Göteborg också vilket var tanken att jag skulle till först.

Idag är jag verkligen jättetrött men jag har iaf haft storstädning av badrummet, skurat överallt, tom under badkaret och rensat avloppen, både i handfatet och under badkaret. Något mer tänker jag inte göra idag. Ska bara laga någon kycklingrätt, blir nog något nytt påhitt.

Inga kommentarer: