tisdag 24 juni 2014

Förkylning nummer ???

Jag misstänker att det blir dåligt med sömn inatt :( Lilla stackars Albin är jätteförkyld. Han har varit dålig några dagar men är sämre idag. Elias har hosta men är pigg i övrigt, han hade en febertopp i fredags men febern försvann efter en ipren. Mysko, den kom fort och gick upp till 40.01 och försvann som sagt efter en dos. Jag själv känner mig lite sådär, som att det inte riktigt vill bryta ut. 

Kom på en sak för ett par dagar sedan, jag har knappt haft någon huvudvärk på flera veckor. I vanliga fall har jag huvudvärk flera dagar i veckan men sedan jag började träna är den nästan helt borta. Såå skönt :)

Jag försöker dra ner på intaget av sötsaker också eftersom jag äter hemska mängder. Vissa dricker kaffe för att hålla igång en hel dag, jag äter godis... Jag vill vara en bra förebild för barnen och Elias märker ju allt nu.

Inga kommentarer: