tisdag 15 oktober 2013

15 oktober

Det betyder att det är precis en månad till bf :) Jag hoppas ju att pluttis väljer att komma några dagar tidigare som Elias gjorde men vi får se. Elias kom 8 dagar före beräknat och det var jätteskönt att slippa gå över. Någon gång första veckan i november skulle passa utmärkt :P Var på kontroll idag och huvudet är inte helt fixerat än. Jag började plocka ihop lite grejer förut som jag ska ha med till förlossningen, den här gången ska jag ha med mig mer kläder än sist för då fick Mikael ta med mer flera gånger.

Nu ska jag gå och lägga mig för jag är helt slut, jag har inte varit på jobbet än den här veckan eftersom jag är dunderförkyld. Det är om möjligt ännu värre än vanligt eftersom bebisen trycker mot lungorna och jag kan inte ta antiinflammatorisk medicin mot problemen i bihålorna.

Inga kommentarer: