måndag 22 juli 2013

Halva semestern har gått

Vad härligt det är att det faktiskt är sommar :) Det har inte regnat mycket alls och det är ju ganska ovanligt. Jag hoppas bara att det blir lite varmare i vattnet snart för det är faktiskt riktigt kallt, Elias vill jättegärna bada men han skakar och blir blå om läpparna så vi får lyfta bort honom. I den lilla plaskpoolen här i trädgården går det ju förstås bra för vi fyller den med ljummet vatten.

Vi fortsätter att greja här hemma på dagarna, imorgon ska Elias vara hos mormor och morfar för då ska vi rensa i förrådet. Jag har börjat att rensa lite redan idag för på söndag ska jag stå på en loppis och försöka sälja lite grejer. Jag har nämligen enorma mängder kläder jag inte använder och mycket av det är i väldigt fint skick så jag tänkte att om jag kan få ett par tior per plagg är det bättre än inget :)

Inga kommentarer: